7 Comments

Bătaie de joc

Dacă urăsc ceva în viața, cu desăvârșire, e să își bată cineva joc de mine. Mănânc la un nenorocit de restaurant cel puțin o dată pe săptămână de vreo 3 ani de zile și am niște pretenții destul de mari, vreau și eu ca în maxim o oră de când dau comanda să îmi livreze comanda, că ,oricum , altă favoare nu îmi fac. O primă gafă au făcut-o acum vreo jumătate de an, când idioata care preia comenzile a uitat să dea și comanda mea și mi-a sosit mâncarea după vreo 3 ore, fără măcar o lychee gest :))
În seara asta au comis-o din nou. După o oră și două zeci de când dădusem comanda suni la ei și întreb cât mai durează și îmi spune:” Acum pleacă spre dumneavoastră” Băi ești nebună?!îmi spun în gândul meu și am luat-o la ture: “Cum se poate așa ceva? Am dat comanda acum o oră și ceva…”
Ea: ” Știți că am avut 15 comenzi”
Eu: ” Așa și?! Ce mă interesează pe mine?”
Ea: ” Păi durează mai mult”
Eu: ” DOMNIȘOARĂ eu nu comand la voi din Paște în Crăciun, știu cât durează și duminică și joi”
Ea: “Nu am putut face față!”
Eu: ” Dacă nu puteți face față anunță că durează 2 ore că sunteți aglomerați!” și i-am închis telefonul.
Exact 2 ore a durat până a venit mâncarea. Vine Cel care livrează și îmi zice: “Nu mă înjurați!” , i-am zis că știu că nu sunt ei de vină , ci aia de la telefon și îl intreb: iar a uitat să dea comanda la bucătărie?
El: “Da…știți…îmi pare rău că sunteți clientă veche”
Eu: “Tocmai! Asta i-am spus și eu…”
Și uitați așa mi-am petrecut seara…nu aș mai comanda la ei dacă aș mânca doar chinezesc, dar îmi iau și sushi și nu fac decât ei în tot orașul…

7 comments on “Bătaie de joc

  1. Doar ei in tot orasul?
    Chrisa, ia invata tu sa faci sushi acasa 🙂 Cine stie,poate o pui de-o afacere daca zici ca nu-i mare concurenta in zona

  2. Poti invata! Incearca macar odata sa le faci acasa daca chiar iti plac asa de mult 🙂

  3. :)) trebuia sa i iei la misto cand ajungeau la tine
    si noi aveam aceeasi problema la redactie cu livrarea. pana m am suparat intr o zi..mi am pus hanoracul colegului de redactie sub bluza mea si m am prefacut gravida si ca mai ca mi vine rau. ne a dat mancarea pe gratis :)))))

  4. nu prea ai ce sa faci este ceva tipic romanilor , cand simnt mirosul banilor incep sa neglijeze ce au avut pana atunci , clientii fideli , au simntit momentul si ce au zis ca daca iti zice ca a fost aglomerat si ca a avut multe comenzi ai sa intimmidezi si ai sa taci , FOARTE BINE ca nu ai tacut , astia trebuie adusi cu picioare pe pamanat pentru ca datorita clientilor fideli care comanda mai mult sau putin ei raman in afacere .

  5. cat m-am putut amuza..cuma dica sa uite sa dea comanda la bucatarie! prea tare..pe bune daca nu!:))

Leave a Reply

