2 Comments

“Nu dezgheța prostul că te inundă”

Că tot aveam trecut ca motto în viață cel care dă titlul articolului, ieri m-am convins încă o dată de veridicitatea expresiei. I-am cumpărat “majestății sale” (domnului soț) șamponul de la Kerastase pentru bărbați împotriva mătreții, mă duc, ridic pachetul de la poștă și desfac pachetul în mașină. Vede sticla: “Dar de ce nu mi-ai luat negru?”
Eu: ” Ăla de l-ai văzut tu negru în poze, e ăsta!”
El: “Dar de ce nu mi-ai luat mare?” -adică la 1L
Eu: ” Pentru că am eu la 1L și aveam o claie de păr și am consumat cam 200-300ml în jumătate de an și e valabil un an, o să îl arunc până la urmă….iar tu , mai mult păr are peria de pantofi ”
După încă niște replici, mi-a sărit țandăra și a urmat ceva de genul:
“Când te-am cunoscut te spălai cu head&shoulders de la turci și acum faci fițe! După ce că ți-am deschis ochii, ți-am luat de la Wella,acum de la Kerastase , tot nu ești mulțumit!!!!”
El:” Dar tu cu ce te spălai?”
Eu:” cu Keune idiotule că eram blondă și ăla era vis!!! Acum îți aduci aminte? Bidonul ăla mare negru?!”

2 comments on ““Nu dezgheța prostul că te inundă”

  1. Ce povestesti aici, suna de parca ai juca intr-un sitcom.. e si amuzant, dar si trist pentru ca am aflat cat de mult suferi.
    Fii tare si nu te batuta. Speranta moare ultima.
    Sper sa ma ierti fiindca mi-am permis sa iti dau sfaturi.

Leave a Reply

