4 Comments

Rudolf

Dacă vă întâlniți cu Moș Crăciun și vă spune că l-a pierdut pe Rudolf, dați-mi un telefon sau dați-i adresa mea. Norocul meu e că vine Paștele și e nevoie de ouă. , adică de Iepuraș. De două zile “s-a ieftinit uleiul” , îmi curge nasul rău de tot. Cred că m-a blestemat domnul că nu am avut duminică grijă de el :))
Vă pup fetele mele :*

4 comments on “Rudolf

  1. bai deci asta este o alta porecla de a mea :))
    eu cand am alergii sau ma enervez mi se inroseste nasul :))

  2. Chrisa :))) ar trebui sa scrii mai des
    Deci nu numai capilarul din ochiul meu se vedea de pe luna

Leave a Reply

