6 Comments

Marea mahmureală

Ei oare cum se face că ăla a băut azi noapte și ieri toată ziua și eu sunt mahmură?! Domnul se simte bine, după ce a vorbit cu vasul de toaletă de vreo 3 ori acasă și o dată în câmp. Azi îmi reproșa că lui îi e rău și mie nu îmi e milă de el: să mori tu!!!ce-și face omul cu mâna lui se numește lucru manual, acum înțelege ce vrei :))
Revenind la mine, mă simt la lovită de tren, nu suport nimic, nici măcar pe mine și când mai văd și balamucul din casă…îmi vine să mă culc la OMV în mașină.
Problema și mai mare e că mâine am o grămadă de treabă și nu mă văd în stare de nimic.

6 comments on “Marea mahmureală

  1. Plic cu calciu.serios

  2. Plic cu calciu plus divort, spuse pragmatica Hapi 😀

  3. Pai nu e cea mai buna dar cateodata e unica indicata pentru mentinerea sanatatii.

  4. ouch!…doză dublă de calciu și dacă nu trece poate că Hapi are dreptate!:)

  5. Doza tripla de relaxare, odihna si apoi daca nici acestea nu au efect. Atunci trebuie sa iei in calcul si despartirea.

Leave a Reply

