6 Comments

Băutura bat-o vina…

Nu mi-au plăcut niciodată oamenii care beau, cum dracu’ am reușit să mă mărit cu cel mai mare bețiv în istorie? Asta nu mai știu să o explic…poate doar prin faptul că sunt cea mai mare proastă.
Țin să vă anunț că pot să mai scriu la ora asta printr-un miracol,adică faptul că sunt vie e un miracol.
A trebuit să mergem la un botez în județ, domnul, pentru că era beat de la ora 2 ziua l-a găsit pe unu să conducă și uite așa eram să sfârșim în sensul giratoriu unde a murit un foarte bun prieten în urmă cu un an. Un singur lucru mi-a venit în cap: cum plângea nevastă-sa când l-a văzut întins pe iarbă și acoperit cu acel staniol sau ce e.
Îl spun boului să se dea jos din mașină, nu apasă pe butonul de pe manetă să bage mașina în P,dă pe marșarier, gata să lovească pe altul.
Ajungem la botez, îi dau unui prieten cheia mea de la mașină să îmi aducă niște bani din mașină, vine și îmi spune că nu mai e mașina. Inteligentul meu soț îi lăsase cheia ăluia și ăla s-a suit în mașină și a plecat.
Nu vă mai povestesc cum a făcut bețivul pe la botez că vă îngroziți, nu mai știam pe unde să mă ascund,nici nu puteam să plec că nu aveam mașină.
Într-un final am găsit prostul de fugise, era aproape de Cernavodă, mă sui în mașină..ce văd? Mai făceam fix 0 km…du-te Cristino caută benzină !!
Și uitați așa mi-am petrecut noaptea și să vă zic și cât m-a costat un amărât de botez? Adică gaura din buget,doar bani dați aiurea la local: 500€ + 650$
O să își dea mâine boul cu mâinile în cap.

6 comments on “Băutura bat-o vina…

  1. hmmmm
    mai dar cum i am gasit noi 2 pe astia?
    cumpara i si tu bere fara alcool si schimba etichetele cu cea de la alcool :))
    sau ce mai bea el
    ai grija de tine si i ati masina ta atunci cand tb sa plecati undeva. nu sta sa conduca el!

  2. Dear Chrisa…..spre ca al tau n-o s-o tina asa ani intregi deoarece limita dintre baut ocazional si alcoolism e foarte subtire si nu e vizibila
    Tu conduci?
    Nu te urca niciodata in masina cand la volan e un om care a consumat bauturi alcoolice

    • Conduc,eu am condus înapoi acasă.
      Nu m-am suit niciodată cu el beat la volan, de multe ori am luat taxi și am plecat. A avut o perioadă în care conducea și beat..
      Și eu i-am spus că o să devină alcoolist…a mai rărit-o în ultima perioadă, la modul o dată pe săptămână, dar bea excesiv de mult…

  3. Imi pare rau. Ai grija de sentimentele fetitei tale. Alcoolul deranjeaza ficatul celui care bea si inima celor care se afla in preajma lui
    Sper ca blogul tau e secret…pentru el 🙂 Nu de alta dar sa-l putem barfi in liniste din cand in cand
    (linistita poti sa-mi dezaprobi comentariile care nu-ti plac ca nu ma supar )
    🙂

Leave a Reply

