8 Comments

Oameni și oameni

M-am întâlnit azi cu o fostă vecină,o femeie de nota 20,din păcate,a divorțat la 73 de ani. Aflasem câte puțin de la o altă vecină când s-a mutat ea de acasă pentru că fostul ei soț spunea că e plecată -menționez că mă înțeleg foarte bine și cu el.
A fost foarte bucuroasă să mă vadă, m-a întrebat cum mai sunt – știa din certurile pe care le mai aveam cu domnul meu, și îi spuneam că îmi pare rău pentru ce a pățit. Mi-a răspuns că acum e liniștită, că 30 de ani a sperat că i se va redresa căsnicia, dar că nu a cunoscut niciodată bărbatul de lângă ea (mi se zburlește pielea și acum când vă scriu, ce am văzut în ochii acelei femei, nu vă pot reda,oricât aș vrea). Adevărată e vorba aia care spune că stai cu un om o viață întreagă și câteodată nu ajungi să îl cunoști deloc.
Nu i-a dat nici măcar lucrurile,vrea să facă partajul,cu toate că îi spusese că i le dă,nu a făcut-o. Fostul soț s-a întors la prima lui soție ,dar nici aceea nu s-a mai mutat cu el…

8 comments on “Oameni și oameni

  1. uhhh!!!!…sperăm că sunt cazuri rare…asta cu condiția ca ea să fi făcut totuși niște eforturi în toți acești ani să-l cunoască măcar….cred că este o diferență mare!

    • Presupun că el e dificil și din câte știu de la ea, e…degeaba nu a rămas și fără cea de-a doua soție. Și sunt oameni cu studii superioare, care la vârsta lor, este un lucru foarte rar…așa că te-ai aștepta la mai mult…

  2. probabil că da, nu neg!…eu am presupus și o a doua situație necunoscând detalii..in orice caz povestea e urâtă și din păcate, ireparabilă…anii s-au dus:(

  3. O admir pe doamna de 73. Macar atunci s-a desteptat

Leave a Reply

