1 Comment

Moment funny

După momentul trist povestit mai devreme, a venit și partea funny a zilei.
Am intrat să mă uit pe site la Guess la haine de bărbați,că deh..doar vine Paștele. Fii-mea lângă mine, mă întreabă: te uiți la bărbați?
Eu ,senină ca lacrima: DA!crezând că mă întreabă dacă mă uit la haine de bărbați,la care ea continuă: la bărbați dezbrăcați?- asta pe un ton foarte cârcotaș…
M-am pus pe un râs…vă dați seama cum ar fi să se ducă la soacră-mea și să îi spună că mă-sa se uită la bărbați dezbrăcați? =))

One comment on “Moment funny

  1. =))) vaiii ti-o fur pe aia mica!!!!! o iubesc si nici n o cunosc!

Leave a Reply

