5 Comments

Nani pe wc

Întotdeauna am crezut că o mare parte din filmulețele cu copii de pe net sunt regizate…azi m-am convins că nu. La amiază m-am culcat cu fii-mea,eu fiind mai obosită decât ea. La un moment dat s-a trezit,îmi aduc aminte că mi-a mormăit ceva că se duce la baie, dar eu mi-am vazut de somnul meu. Și uite cum m-am trezit după ceva timp și am văzut că nu e nicăieri copilul…când, unde să o găsesc? Puteți admira și voi: sforăia de mama focului pe oală :))
Și după ce am luat-o și am pus-o pe pat să îi ridic pantalonii s-a trezit și mă Întreba că de ce o schimb.
Delectați-vă și voi cu imaginea ei:))
Am zis că o înrămez.

5 comments on “Nani pe wc

  1. Foarte dragut dar…..daca as fi copilul tau si mi-ai pune poza pe net (in timp de…..sau dupa ce………..) m-as supara pe tine
    Sper ca sinceritatea mea nu te deranjeaza 🙂

  2. haha=)) peste vreo 10-15 ani, o astfel de poza va fi, pentru baieti, foarte greu de procurat=)) oricum, foarte tare:))

  3. Asa :))) bine zice alterego
    Chrisa, nu sunt rau intentionata. Doar sincera
    Fetita ta e o dulceata

Leave a Reply

