5 Comments

Bye bye my fuckin’ best friend

Dintotdeauna am spus : ” vine o vreme când până și cel mai bun prieten te vinde”, completarea a venit de la prietenul meu de suflet:” depinde în ce fel te vinde…ieftin..scump”.
Ei bine, scump am fost vândută, de cea care îmi era ca și o soră, nu m-a durut sufletul niciodată ca atunci, am simțit că mi se dărâmă cerul în cap,nu am înțeles de ce eu, sinceră să fiu,nu știu nici până în ziua asta de ce a făcut treaba asta…Am confruntat-o și mi-a înflorit o poveste de zile mari, de filme de la HBO.
Și uite așa a venit și a doua vânzare: începută pe 6-7 Martie, confirmată azi. Prietena mea cea mai bună din ultimii 3 ani mi-a dat la muie (scuze de expresie). M-a întrebat ce am să îi spun și i-am răspuns că nimic, tura asta sunt imună după cât am suferit prima dată.
După o jumătate de oră m-a sunat plângând să-mi spună că a bătut-o bărbatul ei din cauza mea( what the fuck?) de unde și până unde? Îl sun pe ăla, îmi cer scuze că mă bag în familia lor, că nu se face,(ne sunt prieteni de familie ca să mă fac înțeleasă) dar că m-a sunat nevastă-sa reprosându-mi că eu sunt cauza cerții lor, ăsta îmi spune că nu.
A ! Și colac peste pupăză: ea este victima , că ea este luată de proastă, dar ea a făcut tot :))
Eu îi spusesem de săptănâna trecută că și în război, ori ești de o parte, ori de cealaltă, nu poți să lupți și cu rușii și cu nemții..

5 comments on “Bye bye my fuckin’ best friend

  1. mda…friends :-j ….. pe drq… nu a fost niciodata pr ta, daca a facut asa ceva…

  2. nu ai pierdut nimic:* a pierdut ea

  3. Mda, am trecut si eu prin chestia asta cu injunghiatul pe la spate de catre bestfrienda mea. Cea mai buna atitudine e sa lasi lucrurile sa treaca, roate se intoarce mereu. 😉

Leave a Reply

