1 Comment

Cu mașina

Mi-a dat Sexy Klau temă de gândire: dezastre cu mașina…conduc precum bărbații,neh Bucureștiul m-a stricat :)) acolo am dat de permis,înjur, tai fața și nu semnalizez.
Accidente la activ: unul ,la 18 ani și puțin, mă grăbeam la o prietenă și am considerat că apuc să trec până să plece ăia din stânga, dar la dracu nu mi-a ieșit – m-a evitat un taximetrist, dar m-a lovit mașina de gunoi, de eram să ocup locul tramvaiului 41 , norocul meu că m-a speriat gardul :)) și am tras stânga de volan.
Un al doilea l-am pricinuit la sfârșitul anului trecut, fără să am măcar vreo zgârietură: eram pe banda a doua și am vrut să fac stânga, iar cel de pe prima bandă vroia să meargă înainte, am dat pe varianta manuală de schimbat vitezele( domnul e mai comod, îi place cu hidramata, dar are și herghelia mai mare) , am băgat pantoful în accelerație, am observat cum se duce benzina :)) și am făcut stânga, în spatele meu s-a auzit un scârțâit de roți și un poc. Ăla de pe prima bandă a pus frână brusc și a intrat în curul lui ăla care era în spate :))
M-a oprit poliția o singură dată în aproape 6 ani și mă Întreba un bou dacă am băut, cum să beau când îl aveam pe domnul leșinat în dreapta ? S-au lăsat păgubași când am început să le dau pe rând actele: ia un buletin, dar stai că permisul parcă e în portbagaj, asigurare?! Stai să îl trezesc pe bețiv și tot așa.
În concluzie, tre’ să iau exemplu de la Klau, să mă cunoască și pe mine toată garda din oraș :))

One comment on “Cu mașina

  1. lol….
    stai asa sa vezi ce postare fac eu…apropo de lesinat in dreapta….
    sa stii ca e bine si nu prea…ca sunt renumita…oricum tu esti o soferita brici 😛 stiu eu asta

Leave a Reply

