3 Comments

-1 kg

Ei bine am reușit să mă țin de cuvânt cât de cât: nu am mai mâncat dulciuri (prea multe :)), nu am mai băut Pepsi până aseară (nu am fost eu de vină,m-a corupt domnul) și nici prăjit nu am mai mâncat ,tot până aseară( a făcut aripioare prăjite in jumătate de cratiță de ulei și nu m-am abținut :))
Și după toate acestea am cu 1kg și 100 g mai puțin…dar celulita e tot la locul ei :))

3 comments on “-1 kg

  1. Greu e cu dieta..

  2. :)))
    lasa tu…astepta sa vezi ce dieta pun eu pe blog…zilele astea, nush exact cand te pup

Leave a Reply

