2 Comments

Viata

Despre viata:un singur lucru imi vine in cap: e o piesa de teatru al dracului de proasta.

Cand ma gandesc la toti anii acestia care au trecut ma ia groaza, la ce naiba am mai trait?

Pe langa faptul ca am tinut-o dintr-o prostie intr-alta, ceva bun nu am facut…dar asa e cand crezi ca le stii pe toate si nu iei nici macar putin in consideratie ce spun ce-i din jurul tau, sau te faci ca nu vezi ca e adevarul ceea ce iti spun ei. Am facut unele greseli ,atat de mari , pe care nu le pot repara fara sa ranesc  pe cineva foarte important din viata mea – si nu e vorba de EL aici.De multe ori am stat si m-am intrebat retoric: Cu ce am gresit?Pentru ce platesc?, am cautat un vinovat pentru ceea ce traiesc…dar eu sunt singura vinovata- o idioata care am crezut ca pot transforma pe un nenorocit intr-un om, un sot si un tata. L-am transformat in sot pe hartie si in tata cand vine vorba sa o tina pe nevasta-sa pe loc, sa aiba un atu in santaj, dar un OM nu va fi niciodata, nu are cum…se comporta mai uman bichonul meu decat el. Adevarat spunea mama: daca o sa vezi ca unei persoane nu ii plac animalele sau plantele, fugi cat te tine pamantul – sunt oameni rai, la naiba asa e …Si eu sunt egoista din fire, dar am sa iau oricand o pisica de pe carosabil, o sa o duc la veterinar si o sa o cazez undeva, dar pentru el nu conteaza decat ma-sa, ta-su,sor-sa si nepota-su – sangele lor spurcat.

2 comments on “Viata

  1. mai draga varsatoarea mea
    ceea ce traim noi acum sunt consecintele deciziilor si faptelor noastre. noi nu suntem ca alea de au fost obligate sa se marite cu x-ulescu sau mai stiu eu ce.
    este un path pe care noi am ales sa mergem si uite ca, avem numai de suferit..
    idee e ca….din orice situatie poti scapa…mai devreme sau mai tarziu….de exemplu…eu dupa luni de zile de lamentari am decis sa-mi fac un plan. l-am facut….acum insa va depinde numai de mine cum reactionez la reactia u know who…si cum aleg sa merg mai departe. si sper din suflet ca de data asta sa merg pe un drum drept.
    eu sunt sigura ca si tu vei face la fel….
    deci gata….e clar ca trebuie sa ne tinem de planurile facute pt cand vin la cta :)) sa vezi atunci ce pot face doua “nefericite” :)) te pup de nu te vezi!

Leave a Reply

