2 Comments

Pană de idei

Nu am idei despre ce să scriu, adică nu mi se adună ideile, că ele ar exista :))
Astăzi ,aproximativ 6 ore i-am păzit pe acvariștii minune în timp ce îmi refăceau acvariul de la 0.
Ce dracu o fi fost în capul soțului când mi-a venit cu acvariul ,cadou de 1 Iunie (2009) spunându-mi: “Cadou baby,nu-i așa că îți plac peștii?”.
Mda,îmi plac ,dar mai bine mă lăsai să îmi țin câinele, aveam mai puțină bătaie de cap.
L-am ținut gol până în Septembrie când a găsit pe cineva să îl organizeze- așa ne-am înțeles: vrei acvariu? Ai grijă de el nenică deoarece sclava Izaura,adică eu, nu se ocupă de el.
Toate bune și frumoase, dar după un an și jumătate a plecat acvaristul,naiba știe unde,la cules de pești și curve în Spania (glumesc) și ne-a lăsat cu ochii în soare sau cu acvariul în paragină.
Mi-a luat un an de zile să găsesc un nou acvarist :))
Nota finală de plată, după 3 ani de acvariu în folosință? A sărit de 80 de milioane…
Satusfacție: pe o scara de la 1 la 10, hai un 7, mă mai distrez când se ciomăgesc între ei.
De ce nu renunț? Am unii pe care am ajuns să îi iubesc, dimineață când intru în camera lor,din partea opusă mă simt și se agită, dacă mă duc să mă uit la ei, vin și se uită ca proștii la mine.
Promit că pun poze când e gata,momentan peștii sunt în găleată :)) acolo o să locuiască următoarele zile.

2 comments on “Pană de idei

  1. vai de idee buna mi ai dat!
    imi iau si eu unul cu pesti piranhia si il sparg din greseala :))) uuuu ce ganduri am
    las k stii tu la ce ma refer ;;0

    • Degeaba baby, nu atacă decât când sunt în gașcă, cam 100…și pentru animale de zoo( știi tu) le trebuie o perioadă mai lungă de cinat :))
      Asta a fost prima opțiune a domnului și când am văzut ce urâți sunt…m-am lăsat păgubașă :))

Leave a Reply

