3 Comments

Țara tuturor alienaților mintal

Titlu la tv: țara tuturor talentaților și îmi arată: unu care hipnotizează găini – mă jur că leșin,nu mai pot ; una care se crede Maria Tănase -ei ,hai să îi dăm o veste: du-te tanti la cimitir că a murit de mult timp; piticul striper- la ce drq să mă duc să îl văd pe unu la un metru și un scuipat când eu am 1.77?! Poate doar just for fun și încă alte câteva exemplare.
Întrebarea de final: unde este talentul precizat în titlu?
Îmi mențin părerea: ROMÂNIA ESTE ȚARA TUTUROR ALIENAȚILOR MINTAL!!!

P.S. Clau,trimite-l si pe pastilat la Românica,aici aparține!

3 comments on “Țara tuturor alienaților mintal

  1. tu fata…io i-am zis de multe ori ca el si unchi-so ar face cariera in romania :))
    imi si simaginez titlu la zero teve: “americanii au talent…la baut, luat pastile si a smulge rasete de la atata prostie” :)))))

  2. […] Am impresia că postarea parolată despre familia mea v-a lăsat un gust amar, așa că m-am decis să vă povestesc și ceva funny. Că tot am râs de asta cu Crisa. […]

Leave a Reply

