5 Comments

Fără Pepsi, mâncare grasă și dulciuri

În primul rând : “La mulți ani cu ocazia venirii primăverii!”
Am luat și am procesat cât timp mai este până la prima plajă și am considerat că e timpul să dau jos stratul de grăsime adunat pe perioada hibernării.
Lista pentru primăvara sună:
1. fără Pepsi – rezultatul: azi am dormit pe mine,vorbesc numai prostii,am venit acasă să dorm că nu se mai putea cu mine.
2. Fără grăsime – ah,la drq,a pus al meu la baiț niște aripi de pui ca să le prăjească diseara,automat nu o să pot să mă abțin,mănânc fără ulei de mâine mai bine :))
3. fără dulciuri- ei,până la ora aceasta stau bine,dar m-a pus domnul să cumpăr niște sneackers pentru el – dacă nu bea,mănâncă dulciuri, Cică îi scade glicemia.

Acum să căd cât o să respect din listă, să nu cumva să trec la regimul meu rapid: Pepsi + țigări =LOVE :))
Dau jos și celulita și cele 4-5 kg care le-am adunat în maximum 2 săptămâni…

5 comments on “Fără Pepsi, mâncare grasă și dulciuri

  1. la multi ani!!! :*:*:*:* si …spor.. 🙂

  2. E grele aici. Si eu incerc de o luna, si am impresia ca mai mailt m-am ingrasat. :-s Spor la dieta, sa ai determinarea sa o ti pana la capat 😀 :*

  3. mai uite un sfat dat de tati: cand ti-e foame…mananca sare. o sa-ti fie sete 😀
    numa nu bea pepsi :))

Leave a Reply

