6 Comments

Între Răduleasca și Marin

De ceva timp butonez telecomanda și îmi vine să mă duc “să dau la rațe”. După ce că ne-a luat mai mult de un deceniu să le eradicăm pe Mihaela Rădulescu și pe Andreea Marin din peisaj, acum ne confruntăm cu plagiatoarele Andreea Mantea și Gabriela Vrânceanu Firea – sper că nu am botezat-o.
La Mantea mă uitam acum ceva timp și nu reușeam să îmi dau seama unde am mai văzut acele lingușiri ale invitaților,dramatismul și înțelegerea aceea a personajelor cu atât de multă copleșire- ei bine ANDREEA MARIN în aceiași variantă proastă.
Iar ultimul șoc a venit duminica aceasta, Firea aceasta face exact genul de emisiune al Mihaelei, doar într-o versiune mai boring și cu burta la gură.
Am înțeles ca în ultimii ani se poartă fake-urile de Louboutin, YSL,Jimmy Choo și tot așa ,dar să ajungă să poarte și măști a la Marin și Rădulescu, e prea mult – cel puțin pentru mine personal…

6 comments on “Între Răduleasca și Marin

  1. de cand nu ma mai uit la emisiunile romanesti nu mai vomit atat de des :))

  2. Ce bine-mi pare ca nu am mai deschis televizorul de 2 ani. For real. Cred ca a facut si panze de paianjeni in interior :))

Leave a Reply

