2 Comments

Tehnologia

Peste tot pe unde poți vedea și auzi o să remarca teoria cu: nu lăsa copilul la pc că nu îl mai iei de acolo,devine dobitoc, introvertit și tot așa ; intr-o propoziție spus: TEHNOLOGIA E DRACUL GOL!
Mă oripilează treaba aceasta…am avut primul pc la gradiniță,aveam 5-6 ani cred. Prin clasele 1-4 umblam prin MS-DOS mai ceva ca mama în dulapurile din bucătărie,asta fără vreo un fel de ajutor din partea cuiva,ai meu au apucat să se bucure și ei de un laptop când aveam eu vreo 18 ani :)) Am avut și perioade în care o luasem razna: mirc, mess,hi5 apoi facebook. M-am șocat în clasa a XII a când mă apropiam de BAC și eu scriam cu sh,tz,k și celelalte variante de scrieri – partea bună de aici, mă controlez întotdeauna când scriu,inclusiv pe mess, a devenit un fel de fixație. Totuși am putut să mă dezvăț.
Iar de influențat în rău…nu aș putea spune…am avut copilăria pe care au trăit-o toți din generație mea, cu cazemate din cartoane,case în copaci, înjurat vecinii și altele. Dependențe de jocuri… Heroes și cam atât cred, la momentul actual sunt cu oamenii mei preistorici pe iPad =))

2 comments on “Tehnologia

  1. :)) vai de mine…cazemata din zapada!!! cea mai tare!

Leave a Reply

