2 Comments

Îmbătrânire prematură

Mă uit 5 zile din 7 la niște persoane mai mici decât mine cu 4-5 ani mai mici. Ce observ de fiecare dată? O mulțime de riduri,fire albe de păr în cap și altele. Mă îngrozesc întotdeauna…mama a avut riduri așa în jurul ochilor când a împlinit 40 de ani.
Poate că eu sunt maniacă, îmi place să folosesc numai creme scumpe,dar se pare că nu dau banii aiurea. Problema mea cea mare e că sunt alergică și în afară de vreo 3 feluri de creme nu pot să folosesc altceva că altfel mă costă dermatologul + tratamentele cât cremele pe 2 ani.
Totuși,la 19 ani să ai riduri de bătrânețe,mi se pare prea mult.
Întrebarea e: cum vor arăta la 40?

2 comments on “Îmbătrânire prematură

  1. Depinde foarte mult de tipul de ten pe care il ai
    Si eu dau bani multi pe cremele de ingrijire. Pe masti, etc.
    Tenul uscat imbatraneste mai repede, persoanele grasute fac riduri mai tarziu.

    • 🙂 dacă e uscat îl hidratăm și când vedem că ne ridăm, ne apucăm de îngrășat :)) glumesc
      Faza e că puștoaicele acestea și slabe și grase și cu ten gras/slab arată la fel- pe mine acest lucru mă oripilează

Leave a Reply

