4 Comments

Cărți

În ultimii ani,mi s-a format in creieraș o stereotipie : dacă intru în casa unei persoane și nu văd nici o carte sau dacă singurele cărți sunt Biblia și încă vreo două cărți de bucate, persoana respectivă îmi displace și nu încerc să o cunosc. De ce? Poate e de vină soacră-mea,nu zic nu,ea a reușit să îmi dovedească faptul că persoanele care consideră cărțile inutile sunt IMBECILE. Și culmea am observat că se moștenește incultura – cel puțin în cazul lor. Fecior-su nu a citit o carte,fii-sa a terminat 10 clase și acelea … Naiba știe cum. Nici ai mei nu au fost ahtiați după Dostoievski și Kafka,dar oricum, mama mai citea și romane mai grele,iar tata era fascinat de Sandra Brown ,nu era cine știe ce,dar totuși nu își lăsau neuronii să moară/sinucidă unul câte unul.
“Scumpul meu soț” mă întreabă mereu că de ce”arunc” banii pe cărți și i-am zis ca pentru mine si pentru fii-mea și mi-a zis: “dacă lu’ fii-ta nu o să îi placă să citească?” și i-am răspuns ca o să le donez la biblioteca județeană înainte să mor,sau le las prin Testament moștenire :))

4 comments on “Cărți

  1. eu am si carti de joc 😀 lol

Leave a Reply

