2 Comments

So what

Vuiesc televizoarele despre :”Tatăl Monicăi Gabor a murit în sala de tribunal” – reacția mea e : So fucking what…
Cine sunt toți oamenii aceștia care apar la tv? Cine e Monica Gabor?Cine e Dinu Damaschin? Și de ce ar trebui să știu eu cine sunt ei?
Nu mai suport să văd toate “maimuțele” acestea (îmi cer scuze față de maimuțe, dar nu găsesc o altă asemănare la ora aceasta) care apar pe la tv fără un scop și fără să facă ceva anume. Nu mă interesează că a murit respectivul, nu am nici cea mai mică remușcare pentru un “pește” și nu mă interesează ce are de spus nici curva aia de Ramona.
Poate o să spuneți că s-a inventat telecomanda,ei bine,pe toate posturile românești asta se dădea.
Completare:
Și dacă nu era totul complet cu tv-ul,au ajuns câteva persoane la mine pe blog căutând Dinu Damaschin blog – cine ar fi interesat să citească ce ar putea scrie incultul acela?
Mă Uimesc din ce în ce mai tare de oamenii din ziua de azi…

2 comments on “So what

  1. lol! deci eu de la tine aflu treaba asta! mda…subscriu la parerea ta!

    • Ehe,se vede că nu stai la Românica :))
      Crede-mă că nu era post pe care să nu se discute despre treaba asta. O mai făcea și Paula Iacob pe deșteapta ținându-i partea – păcat de ea,chiar era o avocată bună,dar în ultima perioadă apare în fel și fel de scandaluri…

Leave a Reply

