3 Comments

Cadou

Și a venit azi și Fan Curierul – fie vorba Între noi,mult le mai ia,totuși nu e pe Marte Bucureștiul.
Scumpul meu soț mi-a cumpărat o pereche de botine,acum nu știu dacă erau comandate pentru V day sau de împăcare după operațiunea cu “te urăsc”. După câțiva ani,a învățat și el că se plătesc greșelile in viață. Problema e că se plătesc din ce în ce mai scump cele repetate.
S-a uitat strâmb la mine când i-am spus: “merci” fără pupat,fără “te iubesc”. Ar trebui să îmi mai ia și vreo 3 perechi de pantofi și vreo 2 genți ca să îmi treacă :))

3 comments on “Cadou

  1. asa zuzi! :)) asa te vreau!

  2. :)) la replica
    “auzi tu stii cine e ala..ce aparut azi la TV?
    obisnuiesc sa raspund
    “da ala stiu cine-s eu?” si astfel nu mai conteaza cel de la tv..:))

    • Inevitabil mai dau cu ochii de ei. Acum vreo săptămână ziceau ăștia la CanCan de fosta mea colegă de bancă,mă și gândeam că ea mai lipsea de la tv,dar culmea s-a vuit câteva zile și s-a închis subiectul,dacă ea nu a replicat nimic. Așa că apar ăștia care chiar își doresc să îi cunoască tot poporul

Leave a Reply

