Leave a comment

“Opoziția e de porc”

Încă o dată îmi dau seama că îl iubesc pe Mircea Badea. Comentează ce s-a discutat astăzi în ședința extraordinară convovată în Parlament. Presupun că a aflat toată lumea ce s-a discutat, nu despre asta vreau să discut.Îmi place felul în care expune Mircea discuția – vorba unei avocate: “Mirciulică e Mirciulică!”. Are o metodă unică, sunt seri în care stau ca o idioată cu ochii în televizor și râd cu lacrimi.
Mă uit la emisiunile lui de când mă știu, am luat pauză în perioadeleîn care făcea emisiuni cu Teo Trandafir – în gât îmi stă femeia aia. Mă mai uitam, dar nu constant, nu rezistam să îi vad fata prea mult.
Personal, intru în categoria oamenilor carora nu le plac Teo Trandafir, Adrian Păunescu și încă câteva personaje de genul. Ei doi mi-au venit acum în minte.

Leave a Reply

