1 Comment

Îmi place să fiu snoabă

Și azi mă prezint la 24 de ani – ziua mea,întotdeauna, o consider ca o graniță, adică până cu o zi înainte de ziua mea spun că am tot vârsta împlinită. De obicei, eu sunt cea mai mică dintre prietene, excepție două prietene care sunt născute în ’89, dar aseară a venit un prieten cu iubita lui , care avea 17 ani – am reușit să mă simt atât de bătrână: acum 7 ani aveam 17, când au trecut anii?
Acesta a fost momentul trist al serii că enervante au fost multe :))
Sincer nu am vrut să merg nicăieri, dar soțul meu a insistat că e ziua mea, că trebuie și tot așa.
Motive pentru care nu am vrut sa merg:
1. În Constanța ,pe perioada iernii, sunt deschise doar două cluburi, unul mai ordinar decât celălalt. Mie personal îmi plac cluburile scumpe,băuturile fine și mai ales să mă servească pe măsura banilor care îi cheltui.
2. Am fost intr-o fază proastă a vieții, mi-am dorit să dorm.
3. A nins ca la nebuni ieri. Ziua a plouat, de la mașină până în casă, părul meu s-a transformat din bucle în “lins de vacă”.
Și ca întotdeauna când nu vreau ceva, caut ceartă, am găsit-o, m-am umflat de plâns, tușul s-a prelins pe toată fața. Cu o jumătate de oră , înainte să plec de acasă, a trebuit să mă machiez.
Mi-am ales un restaurant de 5 stele cu vedere la mare, îl recomand mai ales vara, e superbă priveliștea. Însă problema a fost următoarea : meniul e plin de variante una mai ciudată decât cealaltă, multe dintre persoane au strâmbat din bot. Al meu soț are veșnic replica de aur, cu ton ironic: “nu toată lumea are mațe fine ca ale tale” . A doua problemă a fost că a omis al meu să anunțe câteva persoane că nu prea merge să te îmbraci în blugi, e localul de asemenea natură încât impune o ținută elegantă.
Restul serii a decurs bine. Faza proastă a fost că până am plecat de la restaurant, nu ni se mai vedeau mașinile. Pentru prima dată , de ziua mea a nins. Cu toate că sunt născută în mijlocul iernii, nu a nins niciodată de ziua mea. Se pare că s-a revanșat cerul anul acesta.

One comment on “Îmi place să fiu snoabă

  1. sus paharul pt varsatori!!! 😀
    iar faza “În Constanța ,pe perioada iernii, sunt deschise doar două cluburi, unul mai ordinar decât celălalt.” ai maaareeeee dreptateeee

Leave a Reply

