1 Comment

Lacrimi în ochi și înverșunare

În ultimele două zile mă uit din ce în ce mai puțin la televizor. Motive? Am treabă, dar sincer mă obosesc. Pe toate posturile se regăsește cineva dornic să își dea cu părerea. Totuși, nu am putut să evit ,total , contactul cu ce s-a întamplat aseară prin țară.

Și ce credeți că mi-au auzit urechile? La Antena3,că pe acolo mă perind, era invitat un “personaj” – nu știu să vă spun cine este, care făcea un fel de studiu de caz pe oamenii prezenți la miting și spunea ceva de genul cum că se urmărește obținerea de martiri care peste ani să fie dați ca exemplu – niște aberații dacă mă întrebați pe mine.

Și asta nu a fost tot! Două ore mai târziu se comentau lozincile folosite de cei prezenți în Piața UnIversității, printre cei prezenți era o femeie pe a cărei pancartă scria că unii stau la căldură acasă,iar ei se chinuie în piață pentru binele nostru.

Hai să vă spun de ce stau eu acasă , bine-merci, în pat și nu am de gând să mă prezint la miting:

1. Nu l-am votat pe Băsescu niciodată, nu mi l-am dorit niciodată si mi-am exprimat voința prin votul meu.

2. Nu se va obține nimic prin mitinguri, nu va demisiona nimeni și nici nu va fi demis președintele. – dacă are cineva obiecții , vă pot argumenta cu legea în fața.

3. Suntem un popor care atât merităm pentru că ne regăsim și să conviețuim cu sentimentul de milă, mai exact ne place să ne plângem de milă cu lacrimi în ochi, dar așteptăm ca să ne pice din cer.

One comment on “Lacrimi în ochi și înverșunare

  1. Lasa ca nici Kennedy nu a demisionat :)). Il linseaza pensionarii, nici nu tre` sa ne batem capul 🙂

Leave a Reply

