Leave a comment

Idioţi, ipocriţi sau doar români ?

Mă gândeam de dimineaţă că poate e cazul să îmi fac cunoscută apartenenţa politică şi astfel i-am dat un mesaj prietenei mele care este băsistă până la Dumnezeu şi înapoi : “Soro mai sunteţi fan Băsescu?” – referindu-mă la ea şi soţul ei, bineînţeles că eram puţin ironică, dar răspunsul care a venit m-a lovit direct în “neuroni” : Nu degeaba are ce are el cu Arafat…a făcut el ceva.”

Răspunsul ei m-a blocat,adevărat spunea Mircea Badea că dacă Băsescu ar putea candida şi a treia oară, idioţii, pardon , românii l-ar vota si atunci.

Aşa cum preconizam aseară, o mare parte din cei care au iesit in stradă, sunt cei care l-au votat. Astăzi mă uitam la Antena 3 si ce să-mi audă urechile? Era prin telefon o doamnă care spunea că a prostestat aseară ,dar l-a votat în ambele tururi de scrutin şi pe deasupra le recomanda domnului Băsescu si celor de la guvernare să îl citească pe Machiavelli. Ei bine ea l-a citit, dar cumva acest lucru a împiedicat-o să se ducă precum un câine hipnotizat de o bucată de carne( doar că in cazul ei , s-a dus şi fără acea bucată de carne) şi să îl voteze? În nici un caz!

Poate că sunt drastică ,dar consider ca mulţi din oamenii ăstia îşi merită soarta!!

Şi ca să precizez “bomboana” de pe tort, o intreba realizatoarea emisiunii : şi ce credeţi că veţi obţine cu aceste proteste? Demisia preşedintelui? , la care ea a răspuns : sperăm să se trezească!

Oamenii aceştia chiar sunt incurabili, îndoctrinaţi până în măduva oaselor, sunt ca nişte oi care merg după ciobanul lor orice s-ar intampla sau poate doar români?

Leave a Reply

