Leave a comment

13 Ianuarie 2012

O zi fatidica pentru unii dintre noi, un nou început pentru alții.

Am deschis televizorul târziu, pe la ora 22 si am constat, nu cu mirare ce se întâmpla in tara noastră minunata. Ei bine, as putea sa mă numesc “mama omida”deoarece am prevazut acest lucru. De unde? Instinctul meu feminin. Ce imi mai spune el? Ca 80% din cei care in seara asta sunt pe străzi si cer demiterea președintelui, căderea guvernului, repunerea lui Arafat in functie si multe altele, sunt cei care l-au votat pe acest infam, pe numele sau Basescu. Poate daca nu as fi vazut cu ochii mei pana unde poate sa meargă hipnoza Basescu nu as fi crezut, ei bine , țin sa va spun ca inclusiv astăzi, la aceasta ora , mai sunt oameni care înca merg ca niște somnambuli in noapte dupa acest om.

Leave a Reply

